fbpx

Garanții

  • Cumpărând de la noi poți fi sigur că, vei primi un produs 100% original, care deține logo-ul unei mărci înregistrate.
  • Fiecare produs achiziționat din magazinul nostru este acoperit de o garanție de 30 de zile. Acest principiu se aplică întregii game ale magazinului, inclusiv produselor cumpărate pe durata unei promoții.

Reclamații

Înainte de a depune o reclamație, evaluează starea produsului și asigură-te că defectele nu se datorează utilizării sau îngrijirii necorespunzătoare.
Am dori să acceptăm toate reclamațiile, dar în unele cazuri nu putem face acest lucru. Trebuie să primim indicii reale ale neregulilor rezultate din vina producătorului.

Instrucțiuni:

Puteți depune o reclamație trimițându-ne prin e-mail poze cu produsul și defectele împreună cu formularul de reclamație completat. În acest fel vă putem procesa reclamația fără a fi nevoie să trimiteți produsul la noi.

  1. Trimiteți-ne poze ale produsului defect la reclamatii@shoe-box.roși atașați și formularul de reclamație completat.
  2. După ce primim o evaluare preliminară de la departamentul nostru de reclamații, vă vom informa despre posibile soluții. Vă vom trimite răspunsul nostru (pozitiv sau negativ) prin e-mail sau vă vom cere să ne trimiteți produsul înapoi pentru o evaluare mai detaliată a defectului.
  3. Dacă reclamația dvs. este pozitivă, vă putem oferi următoarele: rambursare parțială (puteți păstra produsul), rambursare integrală (vom rambursa valoarea completă a produsului, dar va fi necesar să ne returnați produsul defect , rambursarea se va face la primirea produsului defect de către Biroul de reclamații), repararea produsului reclamat sau, în unele cazuri, schimbul cu un produs nou.
  4. Dacă pozele nu sunt suficiente pentru a vă procesa reclamația sau dacă este planificată repararea sau schimbul produsului defect, vă vom cere să returnați bunurile defecte conform procedurii de returnare. Departamentul Relații Clienți vă va trimite un ordin de ridicare gratuit prin DPD . Reclamația dvs. va fi procesată în termen de 14 zile de la primirea coletului. Dacă Biroul de Reclamații decide să repare produsul, vă vom trimite produsul reparat în termen de 30 de zile.

PLATFORMA ODR

În conformitate cu Regulamentul Parlamentului și Consiliului European nr. 524/2013 din 21 mai 2013, furnizăm o legătură electronică către platforma ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR este, printre altele sursa de informații despre formele de soluționare extrajudiciară a litigiilor care pot apărea între antreprenori și consumatori. Vă reamintim că adresa de e-mail la care ne puteți contacta este: info@shoe-box.ro

 

Coș
Wishlist
Vizualizate Recent
Categorii