fbpx

Returnare produs

Puteți returna în termen de maxim 30 de zile de la data primirii comenzii.

Nu uita că numai produsele care nu prezintă semne de utilizare pot fi returnate.

Informații generale

  1. Pregătiți și asigurați corespunzător produsul pe care doriți să-l returnați punându-l într-o cutie de carton împreună cu Formularul de Returnare completat.
  2. Dați click pe Returnează și alegeți produsele pe care doriți să le returnați indicând și motivul returului.
  3. Alegeți modalitatea de returnare: DPD sau Altă firmă de curierat (costul de transport va fi suportat de client) și înregistrați returul.
  4. După ce coletul ajunge la departamentul de retur și returul este acceptat, în decurs de 3-5 zile lucrătoare se returnează banii. Întreaga procedură de returnare produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier.

IMPORTANT

  1. Dacă utilizați aceeași cutie în care ați primit comanda vă rugăm să îndepărtați eticheta veche. Sigilați coletul iar curierul se va prezenta la dvs. cu ordinul de ridicare (pe care trebuie să îl păstrați până la primirea banilor) și cu o nouă etichetă, pe care o va lipi pe colet.
  2. Dacă returnați mai multe produse, puteți pregăti un singur colet. Iar dacă trimiteți mai multe colete, generați etichetă pentru fiecare colet.
  3. Nu uitați, nu primim coletele trimise cu ramburs. De asemenea nu se acceptă coletele expediate prin Poșta Română.
  4. În funcție de metoda de plată aleasă banii vor fi returnați prin același canal. Dacă comanda a fost plătită ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua în contul bancar menționat de către dumneavoastră pe Formularul de Returnare. Pentru comenzile achitate cu cardul prin euplatesc, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.

Modalitatea de retur gratuit

Curier DPD
Selectați DPD ca și modalitate de returnare. Dacă doriți să vină curierul la o altă adresă, bifați ALTĂ ADRESĂ DE RIDICARE și completați câmpurile cu adresa dorită.
După apăsarea câmpului Continuă, se va afișa sumarul returnării și aveți certitudinea că ați procedat corect în momentul în care obțineți numărul de returnare și numărul ordinului de ridicare către DPD (aceste date sunt vizibile în partea de sus într-un chenar verde). Dacă a apărut o eroare vă rugam să ne scrieți pe adresa: info@shoe-box.ro

Altă firmă de curierat
În acest caz costurile de returnare către Târgu Mureș sunt suportate de către client. Adresa de returnare este:

KAMO SRL
Bd. 1848, nr. 23B

Târgu Mureș,
județul Mureș
cod poștal 540373, România

Cele mai frecvente întrebări:

Puteți beneficia de retur gratuit dacă returnați prin intermediul firmei de curierat DPD. Astfel returul ar trebui realizat doar prin intermediul sistemului nostru.

Selectați DPD ca și modalitate de returnare. Dacă doriți să vină curierul la o altă adresă, bifați ALTĂ ADRESĂ DE RIDICARE și completați câmpurile cu adresa dorită.
După apăsarea câmpului Continuă, se va afișa sumarul returnării și aveți certitudinea că ați procedat corect în momentul în care obțineți numărul de returnare și numărul ordinului de ridicare către GLS (aceste date sunt vizibile în partea de sus într-un chenar verde). Dacă a apărut o eroare vă rugam să ne scrieți pe adresa: info@shoe-box.ro

Dacă ați întâmpinat probleme cu curierul vă rugăm să ne scrieți pe adresa info@shoe-box.ro un mesaj cu descrierea problemei: nr. de comandă, data și adresa de ridicare a coletului pentru retur.

Schimbul îl realizăm sub forma returului produsului, a returului de bani și plasarea unei comenzi noi care se achită separat. Returnați și plasați cât mai repede o comandă nouă. Astfel îți rezervăm produsul pentru ca altcineva să nu-l achiziționeze înainte. Comanda nouă o puteți achita separat sau așteptați primirea banilor în contul dvs. și apoi realizați plata.

Returul banilor se realizează în decurs de 3-5 zile lucrătoare de la verificarea coletului returnat de către noi. Întreaga procedură de returnare produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier. În funcție de metoda de plată aleasă banii vor fi returnați prin același canal. Dacă comanda a fost plătită ramburs returul banilor se va efectua în contul bancar menționat de către dumneavoastră pe Formularul de Returnare. Pentru comenzile achitate cu cardul prin euplatesc, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.

Returul poate fi refuzat în cazul în care acesta a fost realizat după expirarea termenului de 30 zile.

Dacă nu puteți lista formularul de returnare online transcrieți numărul de returnare generat pe formularul de returnare primit în colet.

Close Coș
Close Wishlist
Vizualizate Recent Close
Close

Close
Navigare
Categorii